miércoles, 6 de enero de 2021

Reseña: Yo Soy Muslim: A Father's Letter to His Daughter

Yo Soy Muslim: A Father's Letter to His Daughter 

by 

Mark Gonzales

Mehrdokht Amini (Ilustraciones) 


32 pages
Published August 29th 2017 by Salaam Reads / Simon Schuster Books for Young Readers
ISBN: 1481489364 (ISBN13: 9781481489362)
 

My rating: 4 of 5 stars

Our prayers were here
before any border were.


Libro escrito como una carta a su hia, en forma lírica , habla de raices aztecas , creencias y de orgullo por ser quien es. Poesia con muy hermosos dibujos y colorido. Aunque esta dirigido para niños, creo que por el lenguaje seria mejor apreciado por chicos algo mayores.

 

 yo-soy-muslim-9781481489362-in04

 


 Nice Art.

Written as a letter addressed to his daughter, in lyrical language, it is a message to assert pride in his roots, heritage, and way of life ("Yo soy Muslim"). Although it is intended for young children (4-8 years), the way of expressing themselves is rather for someone older, due to the language, or to explain a parent to their children.

  

*Mark Gonzales (1968, California) es un artista latino , antiguo pionero del skateboard moderno callejero.

View all my reviews

No hay comentarios:

Publicar un comentario